Strona sklepu MenInJob.pl korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Korzystając z pliku pomocy Twojej przeglądarki internetowej możesz zmienić lub określić warunki przechowywania i dostępu do cookie.

close

 

Właścicielem sklepu znajdującego się pod adresem http://MenInJob.pl jest F.H. Zebrra, zwana dalej Sprzedawcą zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki.

Dane adresowe / kontaktowe:  F.H. ZEBRRA, ul. Źródlana 16, 62-004 Czerwonak NIP: 7772362014, REGON: 302190998. Wszelkie zapytania i sprawy mogą być kierowane na adres kontakt@meninjob.pl lub pod numerem telefonu 61 62 42 968 (opłata wg. cennika właściwego operatora).

Sprzedawca zobowiązuję się do dostarczenia oferowanych w sklepie rzeczy bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w opisie oferty sprzedaży.

Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy i zwrócenia towaru:

W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności.
Aby odstąpić od zawartej umowy, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: kontakt@meninjob.pl  . Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy podanego poniżej, jednak nie jest to obowiązkowe.
Przesyłkę należy nadać na adres F.H. Zebrra ul. Źródlana 16, 62-004 Czerwonak

Przykładowy wzór odstąpienia od umowy jest możliwy do pobrania klikając w poniższe linki:
- wzór odstąpienia od umowy.pdf
- wzór odstąpienia od umowy.doc

Bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy ponosi Klient.

Opis procedury reklamacyjnej:

Kupujący może składać  Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem kontakt@meninjob.pl  lub w formie pisemnej na wyżej podany adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

  1. imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
  2. datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
  3. przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
  4. wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
     

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.

Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.


Więcej szczegółów na temat odstąpienia od umowy i procedury reklmacyjnej znajdziesz w
Regulaminie.